Skip navigation MENU

Vacature

Service Support Engineer (Hightech)

Deventer

Introductie

Ben jij technisch onderlegd en krijg je energie van het oplossen van complexe vraagstukken voor klanten? Hou je ervan om jouw technische kennis te combineren met een klantgerichte aanpak? En wil je werken in een internationale omgeving waar innovatie, samenwerking en persoonlijke groei centraal staan?

Voor onze klant in Deventer zijn wij op zoek naar een Service Support Engineer. In deze rol ben jij de verbindende schakel tussen klanten, monteurs en onze interne teams. Jouw werk maakt het verschil door klanten te voorzien van slimme oplossingen, nauwkeurige planning en een uitstekende service-ervaring.

Lijkt dit jou interresant? Bel of Whatsapp Jop Schukkink op +31 6 43636699 of solliciteer direct!

Functie

Als Service Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel intern als extern. Je zorgt voor een vlotte planning en uitvoering van projecten. Of het nu gaat om het opstellen van offertes, het oplossen van technische problemen, of het ondersteunen van monteurs in de buitendienst, jij weet wat nodig is om klanten tevreden te stellen.

Je komt terecht in het "Hightech" team, waar ze gespecialiseerd zijn in poederverpakkingsapparatuur en geïntegreerde oplossingen. Samen met je collega’s werk je aan projecten in Europa en het Midden-Oosten, in nauwe samenwerking met ons team in Nieuw-Zeeland.

Jouw taken omvatten onder andere:
✓ Calculeren en opstellen van serviceoffertes.
✓ Diagnoses stellen en technische problemen van klanten oplossen.
✓ Inkopen van materialen en verwerken van administratie rondom offertes.
✓ Nakijken en opvolgen van service rapportages.
✓ Ondersteunen van monteurs door technische informatie aan te leveren.
✓ Korte lijnen onderhouden met Sales Engineers binnen ons werkgebied.

Aanbod

Deze opdrachtgever zoekt een Service Support Engineer die 32 of 40 uur per week beschikbaar is.

✓ Bruto maandsalaris tussen de €3.000,- tot €4.500,-.
✓ Goeie secundaire arbeidvoorwaarden.
✓ 8,33% vakantiegeld.
✓ Een uitdagende functie binnen een internationaal team.
✓ Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
✓ Een informele en betrokken werksfeer waarin samenwerking centraal staat.
✓ Een omgeving waarin je écht het verschil kunt maken voor klanten.
✓ Feedback binnen de organisatie wordt gemotiveerd.

Spreekt deze vacature Service Support Engineer jou aan? Solliciteer direct. Na ontvangst van je sollicitatie:
✓ krijg je direct een automatische ontvangstbevestiging.
✓ hoor je al binnen 3 werkdagen óf je wordt uitgenodigd voor een eerste gesprek.
✓ plannen we een afspraak in bij het bedrijf als we allebei enthousiast zijn.

Wil je meer info over deze baan alsService Support Engineer? Schakel dan met
Jop via 06-43636699. WhatsAppen? Kan gewoon.

Functie eisen

✓ MBO4- of HBO-niveau met technische ervaring.
✓ Sterke vaardigheden in de Engelse taal (zowel schriftelijk als mondeling).
✓ Een klantgerichte instelling en verantwoordelijkheidsgevoel.
✓ Flexibiliteit en de motivatie om technische uitdagingen aan te gaan.

Organisatie

Onze opdrachtgever is onderdeel van een internationale technologiegroep van meer dan 200 bedrijven. Deze groep staat in de top 5 van de meest toonaangevende leveranciers in de wereld van proces engineering en proces installaties op diverse gebieden. Onze opdrachtgever houdt zich bezig met de engineering, productie en levering van delen en totale oplossingen op het gebied van proces technologie. Dit kan zijn vanaf planning tot en met de complete levering van een fabriek of proceslijn. Hiernaast levert men ook originele onderdelen en service voor de geleverde projecten. Het bedrijf biedt veel uitdaging en groei binnen een professionele werkomgeving.

Service Support Engineer (Hightech)
Geplaatst: 26-11-2024
Solliciteren
Collega's over T-Level
Referenties
Stel een vraag